lettersfromcanada.reismee.nl

Ongelooflijk! Tijd vliegt!

Lieve allemaal,

Ik weet het! Jullie zitten allemaal te wachten op die foto's van Hawaii en de avonturen van mei (en een deel van juni). Dus even de korte samenvatting (en ik ga sowieso wat vergeten, want het was zo zo zo veel).

Hawaii was echt het allermooiste wat me kon overkomen na een dikke vijf maanden op reis. Met vijf onzettend mooie mensen op reis naar een fantastisch eiland. Geen gezeur (behalve die auto dan die werd aangereden door de Airbnb-vrouw (Spoiler alert: alles kwam weer goed)), mooie avonturen, lekker rondrijden, strandjes beoordelen, zwemmen, zonondergangen bekijken, door grotten zwemmen en dan een paar dagen erna met dolfijnen zwemmen. Ook nog Pearl Harbor bezocht, een ananas smoothie uit een ananas gedronken, een Hula show in Waikiki gezien en Lilo en Stitch gekeken. Oh! En ook nog een nieuwe ukelele gekocht: Honey (naar Honolulu). Kortom, had je me op 10 mei gevraagd wat het beste was van heel Canada? Hawaii.

Maar ik hoefde nog niet naar huis en daar heb ik zeker gebruik van gemaakt!

- Met Harriët geluncht

- Walvissen gespot met Gaëlle, Solveig en Harriët

- Niet ontsnapt uit de escaperoom......

- Butchart Gardens bezocht

- En op roadtrip naar Campbell River met Solveig en Gaëlle.

Dat was een ander hoogtepuntje: van 21 mei tot en met 23 mei, Campbell River. Ik merkte zelf heel erg dat ik een beetje zat te wachten totdat mijn ouders op de 25e zouden komen. Dus stelde voor om nog een laatste trip te maken. En alles zat mee! Een mooie airbnb, heerlijk weer en twee activelingen die ook lekker buiten wilden zijn. Dus we hebben de Elk Falls bezocht, een hike begonnen om 4 uur 's middags (en daarna op de bank gecrasht met thais eten ), New Years Eve en Sex and the City gekeken. Niet te moeilijk, rustig aan, maar lekker buiten.

Toen op de 24e moest ik een hoop regelen, zodat ik op de 25e kon vertrekken naar mijn ouders die ik zou meeten in Vancouver om daarna twee-en-halve week met hen te reizen door Washington en BC. Dus ik met zoveel mogelijk spullen (zodat ik natuurlijk zo min mogelijk hoef mee te nemen in mijn eigen bagage) naar Vancouver. En ik was wel heel erg blij om ze weer te zien! Kon ze gelijk even rondleiden door Vancouver :).

Dan zou ik jullie heel graag een overzicht geven van deze periode met mijn ouders, maar het is al laat en dat komt later!

Dus dan is het vandaag 11 juni: vanmorgen vertrokken vanuit Vancouver (ja, dat is een hele sprong in data, I know ;) ) naar Victoria. Gedag gezegd tegen mijn ouders (die ik weer in 3 dagen zie!) en op de ferry gestapt naar mijn fijne stadje. En nu zijn we hier, in een airbnb (waar mijn buurman harder snurkt dan een zaagmachine). Ik heb vanmiddag nog even flink kunnen genieten hier. Het was 28 graden, niemand wilde in de zon (behalve ik). Ik ben echt heel erg aan het genieten van mijn laatste twee dagen voordat ik op het vliegtuig naar huis stap.

Iedereen zegt het altijd: time flies when you're having fun. En ik vind het maar stom. Ik geniet van elke seconde hier en de afgelopen maanden zijn voorbij gevlogen. Ik kan echt niet geloven dat ik vrijdag gewoon weer in Nederland ben! Ergens ook wel weer fijn om iedereen weer te zien (want ik heb jullie wel gemist hoor in dat kikkerlandje), maar ik ga Victoria echt ontzettend missen.

Morgen nog 1 dag genieten met volle teugen. Ik zie jullie snel!

Heel veel liefs,

Marjolein

Reacties

Reacties

Jan

Nou, ik heb er erg van genoten jou weer te zien en kunnen vasthouden! Daarnaast (maar daar zal ik niet teveel over uitwijden, anders maai ik het gras voor jouw voeten weg) erg genoten van onze reis, inclusief prachtige natuur, Seattle by night en jouw dagen als reisleider in Victoria, op de universiteit en heel Vancouver Island. Goede reis!!!

Ineke Barendregt

Lieve Marjolein,
Dank voor al je leuke verhalen en prachtige foto's. Daar word je op een regenachtige dag in ons kikkerlandje blij van. Goede reis naar huis, koester al die mooie herinneringen en we ontmoeten elkaar vast wel weer.
Groetjes Ineke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!