lettersfromcanada.reismee.nl

Ik kan niet wachten op....

Lieve allemaal,

Deze week stond de hele week in het teken van organische chemie. Afgelopen woensdag had ik een tentamen en het was echt pittige stof. Dus na mijn terugkomt van Tofino, heb ik eerst een paar dagen rustig aangedaan. Vooral genoten van mijn vakantie: gesport, downtown verkend met William en uitgeslapen.

Vanaf vrijdag (22 februari) heb ik me volledig gestort op dat ochem tentamen van de woensdag erna. (Lees: vrijdag heb ik mijn boek opgeslagen en wat gelezen, en zaterdagmiddag ben ik met Lyanne en d'r vader de Wildlife Photography of the Year exhibition in het BC museum geweest). Maar vanaf zaterdagavond is er hard gewerkt aan organische chemie met moleculen teken, reacties leren en opdrachten maken! De maandag na reading break was weer een beetje inkomen en voor ik het wist was het woensdag en had ik mijn tentamen al gehad.

Toen had ik na dat tentamen echt een verschrikkelijke behoefte om mijn haar te laten inkorten. Dus ik heb mijn haar laten knippen! Het is weer in een bob :) Dus nu ben ik er weer heel blij mee!

Donderdag (28 februari) ben ik eerst de hele dag naar school geweest om daarna met Amy (een meisje uit Wales) opnieuw naar het BC museum te gaan waarvoor ze gratis tickets had. Het is heel indrukwekkend hoe groot dat museum is en hoeveel ze hebben over de first nation people (de oorspronkelijke bewoners van Canada en het Brisish Columbia).

En dan nu aankomende week! Ik kan niet wachten! Het wordt heel druk met veel assignments en quizes (wij zijn inmiddels namelijk op de helft van het semester), maar het meest kijk ik uit naar mijn lieve vriendinnetje!! Alinda komt een weekje bij mij logeren en ik kan niet wachten tot ze morgen aankomt :) We gaan leuke dingen en lekker bijkletsen! Ik kan niet wachten tot je hier bent, lin!

Kortom, volgende week veel Alinda en onze avonturen hopelijk! Dan ga ik nu vooruit werken zodat ik een beetje tijd overhoud :)

Heel veel liefs,

Marjolein

Reacties

Reacties

Alinda

Love u!!! Zit al bijna op het vliegtuig...

Sonja

O wat leuk! Alvast heel veel plezier dames!

Simone

Kort haar staat je goed.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!