lettersfromcanada.reismee.nl

Een week heel rustig aan

Lieve allemaal!

Vorige week een week van nieuwe/behaalde doelen. Deze week alles toch op een wat lager pitje.

Sinds mijn vorige blogpost heb ik vooral veel geleerd voor mijn organische chemie toets (en jawel, gehaald!). Daarnaast natuurlijk ook nog even langs het pet café geweest op woensdag 30 januari. Op donderdag 31 januari zijn we met een groepje uiteten geweest om te vieren dat Lyanne eindelijk haar thesis had ingeleverd!! Gefeelliciiteerdd girrll!!

Op vrijdag 1 februari zijn we met z'n drietjes naar downtown gegaan om wat sportkleding te kopen en ik moest nieuwe bergschoenen hebben. Echt een hel om echt een goed paar te vinden... (overigens nog steeds niet gelukt..) Daarna thuis gegeten en toen zijn we naar een ijshockeywedstrijd van de Victoria Royals geweest. Ze speelden tegen the Americans en ze hebben op vrijdag met 5-2 gewonnen!

Wat een ervaring! Het was echt super gaaf om dat een keertje mee te maken. Enorm hard gelachen om alle botsingen, ruzies en super Noord-Amerikaanse activiteiten om de hockey heen.

Op zaterdag was het allemaal opeens een beetje te veel... Die avond zouden we Harriët d'r verjaardag vieren, maar ik was gewoon op. Zowel zaterdag als zondag heb ik extreem rustig aangedaan, omdat ik me totaal niet lekker voelde.

Op maandag voelde ik me alweer een stukje beter en ben ik naar de universiteit geweest en daar even met Harriët voor haar verjaardag gevideobelt met Inger, Jeanne en Marloes in Utrecht! 's Avonds zijn we uiteten geweest bij Bin4.

Nu is het woensdag en ik ben vandaag én gisteren thuis geweest omdat ik me weer heel moe en ziek voelde. Niet echt fijn als je deze week twee midterms hebt. Nu gewoon heel rustig aan doen: deze week geen plannen en vooral goed op mezelf passen. Beetje ukelele, beetje serie, beetje leren en dan hopelijk gaat het snel wat beter.

Ik heb nieuwe foto's toegevoegd dus neem gerust een kijkje! Ik houd van jullie en spreek jullie gauw!

Liefs,

Marjolein

Reacties

Reacties

Jan

Ik vind je een kanjer! Zet m op!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!