lettersfromcanada.reismee.nl

Wie is de jarige job!

Lieve allemaal,

En toen was het eindelijk ook mijn verjaardag in Canada! En het lekkere was dat het een hele chille verjaardag was: lekker uitslapen (lees: 7 uur) en daarna even met thuis bellen. De kaartjes openmaken die in mijn tas waren gestopt en ontbijt eten terwijl thuis lekker aan het gebak zat . Daarna naar de Hillside mall om Lyanne en Harriët te ontmoeten om taart te halen en ze mee te nemen naar mijn fijne plekje om Wie is de mol? te kijken Daarna kwamen de mensen die we vrijdag (op de orientation day) hadden ontmoet langzaam binnendruppelen. Echt super gezellig om lekker te kletsen en te chillen (met taart).

Op zondag hadden we besloten dat het wel tijd werd om downtown Victoria een bezoekje te geven. Samen met Noah, Harriët en Lyanne zijn we lekker ons gang gegaan in de stad en hebben we pannenkoeken gegeten bij John's place (een super Amerikaans restaurant met een Hall of Fame op de muur). 's Avonds kwam ik thuis en heb ik gezellig op de bank gezeten met mijn huisgenootje en me voorbereid op vandaag, mijn eerste schooldag.

Al mijn lessen beginnen op de universiteit hier om 8.30. Dat betekent vroeg op, maar ook gelukkig vroeg weer klaar. Mijn eerste vak was oceanen en atmosfeer, een eerstejaars vak om lekker in te komen. Nadat college had ik wat vrije tijd om de belangrijke dingen op de universiteit te regelen (boeken, buskaart, enz.). Vanaf 1 uur had ik een vierdejaars college toepassingen van scheikunde en dat was echt super interessant.

Daarna hebben Hanne, Harriët, Lyanne en ik de bus genomen naar Willows beach om lekker even uit te waaien.

Nu is het tijd voor wat huiswerk en dan morgen weer vroeg op voor een nieuwe schooldag.

Liefs vanuit Canada,

Marjolein

Ps. Vergeet niet de nieuwe foto's van dit weekend te bekijken.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!